Du är så yeah yeah wow wow

Idag har det varit en lugn dag tycker jag, skolan var inte så jobbig bara sköna lektioner. Eller det skulle väl vara natur och frilufsliv jag trodde jag skulle dö.. asså jag är ju skit rädd för att klättra på den där klätterväggen men jag var ganska duktig.. Men i alla fall snöret var typ snurrat så repet var inte spänt ordentligt så när jag ville ner så åkte jag ner typ en meter innan jag stannade. Jag blev livrädd och skakade som jag vet inte vad efter det. Men jag tog mig upp igen och jag kände mig jättelugn när André säkrade mig, han sa liksom lugnande ord till mig så jag inte skulle få panik :P hahah det hjälpte fett mycket! :) hihi
Nu sitter jag här och väntar på Johanna som kommer från stan snart. Så kvällen spenderas med henne <3 Jag tror det blir väldigt mysigt eller jag snarare vet att det kommer bli mysigt <3
Imorrn blir det match, men inte med U-laget utan med A.flick...
Det blir väl bra hoppas jag.
Nej men nu har jag inte tid längre seeeees

Puss och kram och nyp i stjärten <3



Du gör mig glad <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är den bästa<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback