Dikt av Isabella Skogert!

Jag ska bara visa er att Bella har en stor talang inom dikter faktiskt. Jag förstår inte hur hon gör? Jag ska visa en som jag ska få läsa upp i skolan för man måste läsa upp en dikt och jag tyckte den här var så fin så jag valde denna:

Du står mig så nära, du känner mig så väl
Du är den som skapat, ljuset i min själ.
Jag kan vara stel frusen, men ändå kan du få mig att brinna
för du är en sådan vän som aldrig får försvinna
Jag tänker inte skriva ner, din betydelse för mig
Det vet du redan om, efter allt jag sagt till dig.
Men en sak vill säga, någonting jag inte sagt
Snälla glöm aldrig det här.
Att solen betyder allting för vår jord,
Liksom du betyder allting för mig.



Jag tycker den är jättefin och den berör faktiskt! <3<3 Jag vill också kunna skriva så <3

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback