My place

Jaha jaa, jaa nu har jag då haft den så kallade chill festen... jo det gick väl ganska bra tycker jag, även fast jag inte fick sova någonting men det får man väl ta. Jag hoppas alla hade roligt, jag hade iallafall det. Det var roligt.. Efter fick jag massa hjälp att städa och det var urgulligt av alla er som hjälpte till <3
Efter det åkte vi till södertälje några stycken och mös på bryggan. Sen åkte jag med Nagy hem till henne och myste lite :)

Igår var jag först i tumba med Nagyyyyyy :) och hade myspys och sen åkte jag hem och då kom johanna och så hade vi mys också, så det var en riktigt mysig dag!
Men nu ligger jag här hemma själv och vet inte vad jag ska hitta på idag...
Hmmmmm... får se hur det blir

kommer lite bilder senare
Pussss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback