klipp och färgning

Idag har jag hunnit med massa bara för att jag gick upp rätt så tidigt.. Om man kan säga att tio är tidigt men på ett lov så är det ändå en hyffsat tidig tid tycker jag. Idag klippte jag mig (jag vet inte hur längesen det var sist) och det behövdes. Färgade också lite slingor sådär så att det skulle se fräscht ut igen. Jag tycker håret känns lite kort... men det är nog bara jag haha vissa tyckte ju inte att det märktes så, det är nog inte så farligt.
Sen fixade jag och mamma lite saker på stan och sen åkte vi hem. Där hann jag bara hem och vända och byta om för sen åkte jag ner till centrum för jag skulle träffa Johanna för vi skulle vara så duktiga och gymma. Det  var mysigt och det gick ganska bra. Slapp göra det i Tumba sen också så det var skönt. Sen åkte jag hem och åt lite snabbt och sen vidare till träningen. Och nu är jag hemma och ska försöka sova lite :)
Imorgon ska jag till Nagy och mysa.

Ha det bra så länge! pussssssssss <3



Saknar våra gamla tider lite faktiskt... =/ <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-27 @ 11:57:51
Postat av: Lindroos

DU VAR SUPERDUPER FIN I HÅRET :D <3

2009-02-27 @ 11:58:41
Postat av: Caroline

Hihi tack söting du! va gullig du är :D <3

2009-03-01 @ 20:08:54
Postat av: Erik

Håller med där på slutet. :/

2009-03-04 @ 18:43:10
Postat av: Caroline

jaa det är lite sorgligt faktiskt :/

2009-03-05 @ 17:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback