Match

Idag hade vi match mot norrköping och tro det eller ej men vi vann. haha jaa faktiskt, vi spelade faktiskt bra och vi hade avbytare för ovanlighetens skull... Men det gick bra faktiskt. Men de sköt mot mitt ansikte hela tiden.. de typ siktade och jag fick en rätt över ögat! Det blev ett märke och nu kommer jag typ få en blåtira! Det är as fult. Fan det var ju inte riktigt vad jag ville ha men den håller på att svullna upp lite till.. Får se hur jag ser ut imorgon om den har blivit bättre eller sämre, förhoppningsvis bättre =)

Imorgon ska i alla fall jag hem till sandra och spela lite tv-spel och kolla film.  Det kommer bli roligt tror jag :D men nu ska jag kila men ha det bra!
Pussssss <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vi är bäääst och du är fanimej en riktig tuffing som tar hur mycket stryk som helst! eller så är du bara dum som inte tar bort huvudet när dom skjuter där höhö don't knooow ;) love to you

Postat av: Caroline

Klart vi är bäst! Haha aa precis jag tror jag är lite dum, men lite måste man nog vara för att stå i mål hahah ;) Kärlek till dig

2009-02-24 @ 22:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback