nothing could take me away from you

Idag har det inte hänt någonting alls hade inget att göra så det blev en riktig slappar dag. Sen åkte jag och tränade klockan 6 bara det var väl ungefär vad den här dagen handlade om. Imorgon ska jag kliva upp tidigt för jag ska iväg med mamma och se om vi kan fixa lite saker... Hm hoppas hoppas! Men får se om det blir något, men jag vill.
Sen ska jag träffa Johanna och vi ska gymma och det är skönt då slipper jag göra det i tumba sen och kan få prata med henne. Saknar min bästis så det ska bli kul att träffa henne! Hon görmig glad.

Men nu ska jag nog försöka sova lite eftersom jag ska upp hyffsat tidigt imorrn. Så ses!
Pussssss <3



Old times - älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Love u<3

2009-02-26 @ 09:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback