oooops

Ojojoj nu var det ett tag sen... Inte meningen direkt men har inte haft tanken på att skriva och kanske inte haft lusten heller. Men ett litet inlägg kommer här i alla fall. Idag gymmade jag med sandra efter skolan och det gick faktiskt hyffsat bra och sen följde jag med hem till henne och där somnade vi en stund. Det var faktiskt jätteskönt. Sen kom mammi och hämtade mig, snäll hon är som alltid ställer upp och skjussar mig.
Imorgon har vi någon frilufsdag.. hmm känns inte så lockande faktiskt, men får kanske pallra mig dit ändå va, man måste ju. Har utvecklingssamtal sen.. är lite nervös men jag hoppas att det ska gå bra.

Men nu har ni fått veta lite, haha kanske kommer något sen men jag kanske tar lite pauser ibland.
Pussss så länge, sköt om dig!




The truth hurts and lie´s worse

Kommentarer
Postat av: Tvilling

Jippi! Uppdatering, bra gumman, fortsätt så :) <3

2009-04-01 @ 19:53:39
Postat av: Caroline

hihi vad söt du är! <3<3

2009-04-02 @ 00:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback