...

Jaaha det här med blogg har ju inte riktigt fungerat på sistone... men jag säger nu att det finns inget kul att skriva om, kommer bara bli tråkigt. Men jag kan ju försöka pigga upp lite nu.
Imorgon ska jag vara med Martina och vi får se vad vi hittar på. Kanske myser med Sandrorna, skulle vara väldigt mys. På lördag ska jag på Lillis och Idas konsert och det ska bli jätte kul att äntligen få höra de sjunga på riktigt. Ska bli asa roligt. På söndag ska jag vara med Johanna och det ska också bli jättemys. Så sådär kommer nog min helg se ut, ja och det var väl nästan allt jag hade att säga för den här gången..

Ha det bra så länge! Pusss på er alla små trogna <3




Do you really want to hurt me, do you really want to make me cry?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback