...

Jag vet inte vad jag ska säga... Nu sitter jag här och allting kommer på engång igen. Jag kan inte släppa det här, det känns skit jobbigt och jag mår inte bra. Jag kan inte sova ordentligt på nätterna, jag kan inte tänka ordentligt om dagen, jag vet inte om jag orkar men jag måste. När till och med mina lärare märkar att det är något då är det illa.. Men jag måste bara säga att jag älskar mina vänner grymt mycket som ställer upp för mig. Utan er skulle jag inte klara mig och jag skulle verkligen inte orka, ni gör mig stark och jag ska kämpa för eran skull för jag älskar er och jag behöver er och det värmer att veta vilka som verkligen bryr sig och jag älskar er!

Jag vet inte vad jag ska göra, utan er är jag ingenting...


The truth hurts and a lie´s worse



How can i get any more..

Kommentarer
Postat av: marty

du vet att vi alltid finns för dig om det är något!

ALLTID!

2009-05-14 @ 06:46:07
Postat av: Johanna

<3

2009-05-14 @ 09:05:53
Postat av: Caroline

det värmer <3

2009-05-16 @ 13:13:53
Postat av: iiiiiiiiiiiiida.

aw du ar sa gullig i bilden, saknar ditt sota face :) hoppas du har det bra gumman, saknar dig ! <3

2009-05-22 @ 04:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback